Avem grijă de câini, avem grijă de șofer și … avem grijă, cât de cât, și de clienți!

images

imagesUna dintre fiicele mele s-a hotărât ca de ziua ei să primească un cățeluș.

Marți, 08.03.2016, pe bază de fotografie pe un site, au ales unul, au sunat, au primit informații (cățeluș boxer, 5 săptămâni) care va fi livrat peste 2-3 săptămâni (vaccin etc.) și au plătit 250 de lei, cu factură, către cel cu site-ul care este un intermediar.

Vineri, 11.03.2016, pe la ora 16.00, telefon de la proprietar (domnul Florin dintr-un oraș din vestul țării) – vine cățelușul pe la ora 8-9 seara. Să ne prezentăm cu 960 lei, evident fără factură!!! Entuziam mare din partea fetițelor!

Pe la ora 19.00, sună șoferul care anunță că livrarea în Brașov va avea loc în jur de 12 noaptea și ne sună atunci să ne spună locul.

Nedumerit, discut cu domnul Florin – „nu am o afacere, eu cresc câini din pasiune!” – care pentru început, în foarte multe minute telefonice îmi explică sistemul dânsului de livrare (îl practică de 16 ani!!!!!). Printre altele, îmi spune că minunatul cățel pe care îl vom primi are 3 luni și jumătate.

Pentru că nu accept un astfel de mod de livrare necontrolabil, la o asemenea oră și pentru un astfel de exemplar care a crescut în 3 zile cât frații lui în 9 săptămâni urmează noi multe minute despre multitudinea clienților pe care îi are în toată țara și nemărginita lor mulțumire (n.a. – bla, bla, bla clasic, preferam ceva verificabil!).

Iar „argumentul de vânzări” care a m-a înfuriat:

  • Domnule dragă, avem grijă de câini, avem grijă de șofer și … avem grijă, cât de cât, și de clienți!

Iar dacă tot am refuzat târgul, pe la 12 și noaptea, mă sună șoferul care se oferă să vină acasă să-mi livreze cățelul!!!!!!!!!!!!! (Bă, ești nebun?)

 ***

Pentru domnii Florin din România:

  1. Orice pasiune care aduce venit este normal, etic, moral (culmea, și legal!) însoțită de factură!
  2. Cât de cât mulțumire a clientului – este o aberație conceptuală care, în mod normal, nu ar avea nevoie de cel puțin 16 ani pentru a fi descoperită !

***

Atât timp cât noi, în postura de clienți, acceptăm un astfel de tratament, ne merităm soarta și sprijinim din greu deprofesionalizarea vânzărilor!

***

Tu ce spui, „ai luat-o” în acest mod?

by administrare

Mulţumesc pentru vizită şi mă bucur să te cunosc, cel puţin pe această cale! Numele meu este Aurel Boncioagă şi sunt „de vânzări” şi în vânzări din 1994 de când am demisionat din Armata Română (am fost ofiţer MapN, iar ultima funcţie a fost de lector universitar în Institutul Militar de la Braşov).

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *