27
Formarea/dezvoltarea echipelor de vânzări

Politica comercială – Cu cât și cu ce ne alegem din vânzări? (partea a I-a)

Ceea ce urmează este o mică partea din ghidul  Formarea și/sau dezvoltarea echipelor de vânzări (Cum construim echipe de vânzări mărețe) care va fi lansat, în formă tipărită, în luna martie 2017 iar în format online în august 2017. *** Politica comercială este tot o parte a necesității răspunsului la întrebarea: Cum vindem? Dacă ar […]

24
Idei pentru vânzări

Idei pentru vânzări – 20 – Ce vindem: …

În esență, vânzările sunt doar relații interumane. Mărimea și valoarea lor sunt determinate de capacitatea personală a SuperOmului de Vânzări (autotocontrol și autodisciplină) de capacitatea sa de a genera încredere celui din fața sa în el. Pentru a înțelege esența vânzărilor (în fond acestea nu sunt inginerie nucleară sau operație pe cord deschis!) îți propun […]

27
Formarea/dezvoltarea echipelor de vânzări

Strategia de vânzări = a treia întrebare – Cum vindem?

Ceea ce urmează este o mică partea din ghidul  Formarea și/sau dezvoltarea echipelor de vânzări (Cum construim echipe de vânzări mărețe) care va fi lansat, în formă tipărită, în luna martie 2017 iar în format online în august 2017. *** Este o lume concurențială în care fiecare vrea să aibă o cotă cât mai mare […]

24
Idei pentru vânzări

Idei pentru vânzări – 19 – Pachetul …

În esență, vânzările sunt doar relații interumane. Mărimea și valoarea lor sunt determinate de capacitatea personală a SuperOmului de Vânzări (autotocontrol și autodisciplină) de a genera încredere celui din fața sa în el. În acest demers omul de vânzări are la dispoziție o mulțime de instrumente de lucru infailibile: Zâmbet; Întrebări; Ascultat; Lăudat; Fără negații; […]

27
Formarea/dezvoltarea echipelor de vânzări

Strategia de vânzări = a doua întrebare – Ce vindem?

Ceea ce urmează este o mică partea din ghidul  Formarea și/sau dezvoltarea echipelor de vânzări (Cum construim echipe de vânzări mărețe) care va fi lansat, în formă tipărită, în luna martie 2017 iar în format online în august 2017. *** Continuând parcurgerea algoritmului pe care ți-l propun pentru construiea Strategiei de Vânzări dă-mi voie ca […]

24
Idei pentru vânzări

Idei pentru vânzări – 18 – Oferta …

În esență, vânzările sunt doar relații interumane. Mărimea și valoarea lor sunt determinate de capacitatea personală a SuperOmului de Vânzări (autotocontrol și autodisciplină) de a genera încredere celui din fața sa în el. În acest demers omul de vânzări are la dispoziție o mulțime de instrumente de lucru infailibile: Zâmbet; Întrebări; Ascultat; Lăudat; Fără negații; […]

27
Formarea/dezvoltarea echipelor de vânzări

Strategia de vânzări = prima întrebare – Cui vindem?

Ceea ce urmează este o mică partea din ghidul  Formarea și/sau dezvoltarea echipelor de vânzări (Cum construim echipe de vânzări mărețe) care va fi lansat, în formă tipărită, în luna martie 2017 iar în format online în august 2017. *** DEX – STRATEGÍE ~i f. 1) mil. Știință care se ocupă cu planificarea, organizarea și conducerea operațiilor militare într-un […]