Doza săptămânală de încredere

sedinta saptamanala (2) www.despevanzari.com

sedinta saptamanala (2) www.despevanzari.com „Miezul” şedinţelor săptămânale de vânzări, în funcţie de cum este gândit de Managerul Vânzări, poate să motiveze sau nu echipa de vânzări. Este doar alegerea ta. În schimb, este cert că Focalizează-i!, Motivează-i!, Controlează-i!, Dezvoltă-i profesional!, Dezvoltă-i uman!(pentagonul puterii manageriale) se obţine doar prin acţiune puternică, conştientă.

Mă bucur să ne întâlnim sau să ne reîntâlnim şi îţi sunt recunoscător pentru minutele pe care le vom petrece împreună pe această cale.

Dacă am dat prin introducere un tonus mental potrivit pentru scopurile motivaţionale pe care le urmărim pentru finalul şedinţei, atunci

B. Miezul (25-30 minute) (Varianta clasică):

Această parte o văd ca şi … variaţiuni pe aceeaşi temă. Cu alte cuvinte, abordăm tema identificată prin analiza personală săptămânală din unghiuri diferite. Practic, repetăm, prin abordări diferite, ce ne interesează să rămână ca şi focus în creierul lor. Eu cred foarte puternic în «repetiţia este mama învătării«.

STRUCTURA SEDINTEI

 

 

 

 

 

a. DE CE vindem tema(GRUPE DE PRODUSE/INDICATOR ÎN RELAŢIA CU 1-2 TIPURI DE CLIENŢI)?(3-4 minute)

scopul este să delimităm foarte clar avantajele de vânzări ale temei (repetarea ofertei unice de vânzare – Noi suntem singurii care vă oferim … – este idealul !)

-pe de altă parte, mental le redăm încrederea în produse şi firmă.

 b. CUI vindem tema (grupe de produse/indicator în relaţia cu 1-2 tipuri de clienţi)? (6-7 minute)

scopul este de a repeta tipurile de clienţi şi numărul acestora din portofoliul fiecărui om de vânzări;

-în egală măsură, vreau să le demonstrez prin cifre au o piaţă potenţială la dispoziţie.

-nu în ultimul rând, vreau să obţin o primă estimare a lor despre vânzările din săptămâna care urmează.

 c. CUM vindem tema (grupe de produse/indicator în relaţia cu 1-2 tipuri de clienţi)? (10-12 minute)

Jocul rolurilor (Dacă vrei detalii despre acestea, găseşti în Raportul „Şedinţele de vânzări” pe care îl ofer gratuit, ca şi cadou de bun venit, celor care se abonează la acest blogvezi butonul roşu din partea dreaptă).

scopul este să ne asigurăm că toată echipa vorbeşte « aceeaşi limbă » în piaţă pe de o parte şi că oamenii noştri de vânzări stăpânesc tehnicile de vânzare pe care le-am stabilit, pe de altă parte.

-finalul este algoritmul de lucru pe care-l scriem pe tablă sau flip-chart.

-altfel spus, până acum, 1. avem avantaje de vânzări, 2. avem o piaţă la dispoziţie, 3. ştim să influenţăm deciziile clienţilor sau potenţialilor clienţi (neîndoielnic, am generat speranţă, entuziasm, încredere !)

-apoi cerem o nouă estimare de vânzări pentru săptămâna care va urma.

 d. CÂT vindem tema (grupe de produse/indicator în relaţia cu 1-2 tipuri de clienţi)? (5-6 minute)

scopul este ca prin calcule de comision să le demonstrăm prin cifre că pot să câştige mult mai mult decât ei credeau până să înceapă şedinţa.

-deci, 4. putem să câştigăm financiar, fiind în vânzări,  mult mai mult chiar decât credem noi.

-apoi cerem o nouă estimare de vânzări pentru săptămâna care va urma, cea pe care o vom afişa în biroul nostru sau al oamenilor de vânzări (dacă au).

***

Cu toţii ştim că reţinem 10% din ceea ce s-a spus într-o sală, 22% din ceea ce am văzut şi 65%  din ceea ce am văzut şi auzit.

Atunci, este limpede că, să scriem pe o tablă sau pe o foaie mare de hârtie, este esenţa a ceea ce am parcurs, este vital pentru succesul şedinţei.

 Atunci, dă-mi voie să-ţi fac un cadou astăzi, un exemplu:

 

Gîndeşte-te câteva minute la acestă structură şi la această materializare grafică.

 

SEDINTE-FOAIA FLIP CHART www.desprevanzari.comCe-ar fi dacă ai încerca măcar o dată, cât mai curând, acest mod de lucru?

 

 

Construieşte-te!

PS Dacă vrei să ai mai multe informaţii despre:

Subsistemul de şedinţe: click aici

Şedinţele individuale de vânzări: click aici

Şedinţele individuale de influenţare: click aici

Şedinţele individuale de planificare: click aici

Şedinţele individuale de lucru: click aici

Şedinţele zilnice (de grup, varianta clasică): click aici

Şedinţele zilnice (de grup, varianta cu suport tehnic): click aici

by administrare

Mulţumesc pentru vizită şi mă bucur să te cunosc, cel puţin pe această cale! Numele meu este Aurel Boncioagă şi sunt „de vânzări” şi în vânzări din 1994 de când am demisionat din Armata Română (am fost ofiţer MapN, iar ultima funcţie a fost de lector universitar în Institutul Militar de la Braşov).

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *