ECHIPE DE VÂNZĂRI

Construcția vânzătorilor profesioniști

Scoala Elementara de vanzari - PowerwayPentru orice echipă de vânzări, indiferent căt este de mare sau de mică, nivelul cunoașterii și aplicării artei vânzării face diferența în piață, îi dă o bucată mai mare sau mai mică din „tortul” succesului.

Vânzarea adevărată înseamnă capacitatea de a influența decizia de cumpărare – aceasta este resursa primordială a vânzătorului profesionist!

Influențarea presupune aplicarea conștientă și consecventă a unui complex de instrumente specifice vânzătorului profesionist: atitudine, valori morale, cunoașterea temperamentelor umane,  ținută, gestică, mimică, zâmbet, întrebări deschise și … multe, multe altele.

Pentru a le cunoaște, înțelege și aplica pot să fiu ajutorul tău, să te sprijin în ascensiunea ta și/sau a echipei tale de vânzări spre profesionalism. Dacă vrei…

John Maxwell: Dacă vrei să depășești trebuie să pleci din locul din care urmărești acțiunea și să începi să acționezi.

boncioaga-aurel

Sunt „de vânzări” şi în vânzări din 1994 de când am demisionat din Armata Română (am fost ofiţer MapN iar ultima funcţie a fost de lector universitar în Institutul Militar de la Braşov).

După ce am urmat cu succes  două şcoli de vânzări de elită (Zepter International România și Amway – Network 21), din ianuarie 2000 am avut curajul să plec pe cont propriu în resurse umane inventând cursuri: iniţial, „Imaginea angajatului – imaginea firmei”, apoi „Atitudinea mea – succesul meu” şi, în iulie 2000, „Vânzătorul profesionist – o realitate”.

Le-am derulat numai cu grupe mici (6-10 cursanţi) pentru peste 225 de firme şi numai „Vânzătorul profesionist – o realitate” a însemnat peste 180 grupe de curs şi peste 2 200 de cursanţi.

John Maxwell: Dacă vreau să cresc, trebuie să fie intenționat, nu poate să fie o întâmplare sau un proces automat.

CURSUL ONLINE – METODA DE VÂNZĂRI 3D

– Ceea ce a fost timp de 7 ani cursul față în față cu peste 2 200 de cursanți;

– Ceea a fost timp de 4 ani setul de DVD-uri care acum se folosește în peste 400 de firme din România;

  • Acum, perfecționat și dezvoltat prin suportul de curs integral, de cinci ori mai multe aplicații dar și testul de verificare online,

ai la dispoziție primul curs de vânzări online, 100% românesc, Metoda de vânzări 3D, algoritmul testat și dovedit funcțional în România, cu români, al construirii profesionalismului în vânzări.

Construiește – te!

Detalii despre cursul online

EBOOK-URI

Să vinzi mai mult și/sau mai scump este normalul pentru fiecare Proprietar IMM sau Om de Vânzări. Pentru aceasta există fiecare dintre ei, pentru aceasta trăiesc, pentru aceasta acceptă viața dură, crâncenă din piață. Până la urmă, acest deziderat este sursa existenței lor pe care o vor mulțumitoare și confortabilă.

Este o stare de spirit firească, normală. Nimeni, niciodată, nu poate fi culpabilizat pentru ea din simplul motiv că generează mulțumirea clienților (produsele/serviciile se vând, nu stau în depozite!) și dezvoltarea IMM-urilor (noi locuri de muncă, noi sume plătite sub forma taxe-lor, impozitelor, donațiilor etc.!).

Pe de altă parte, este întrebarea numărul zero care îi macină neîncetat pe cei care, într-un fel sau altul depind de vânzări. Am întâlnit-o de nenumărate ori în cei peste 22 de ani de când sunt în vânzări.

Mi-au pus-o cei care erau în echipele de vânzări pe care le-am condus (fie în vânzări directe, fie în MLM, fie în IMM-ul clasic), mi-au pus-o și proprietarii IMM pentru care am făcut cursuri de vânzări (peste 160!) dar și oamenii lor care erau cursanți (peste 2500!), mi-au pus-o și proprietarii IMM pentru care am acordat consultanță în Proiectarea (Reproiectarea) Sistemului de Vânzări (peste 60!). Mai nou, este întrebarea cea mai des întâlnită în webinar-iile pe care le susțin.

Cu alte cuvinte, este o întrebare extrem de solicitantă care consumă o mulțime de timp și energie dar și extrem de frustrantă pentru că încă nu au primit un răspuns satisfăcător!

Cu dorința sinceră de a-ți fi util în demersul tău de a vinde mai mult și mai scump  îți ofer aceste ebook-uri.

Ele  sunt, de fapt,  răspunsuri sigure, prin  acțiuni concrete de făcut în piață, verificate și validate în România, cu oameni de vânzări români și care sigur, cert, garantat funcționează.

Construiește – te!

Vreau detalii

VÂNZĂTORUL PROFESIONIST – O REALITATE (METODA DE VÂNZĂRI Forta vanzatorului profesionist3D)

Un set de 7 DVD-uri (13 ore de film) care reprezintă bazele profesionalismului în vânzări.

Un algoritm simplu și real care te poartă pas cu pas spre a cunoaște, înțelege și aplica creșterea vânzătorului profesionist.

Construiește – te!

Detalii produs

John Maxwell: Poți să crezi în multe lucruri grozave și să nu le îndeplinești dacă nu ai resursele, ajutorul, dăruirea și oportunitatea.

CURSUL „ATITUDINEA MEA – SUCCESUL MEU”

Atitudinea pozitivă este parte din vânzătorul profesionist, o are impregnată în ADN-ul său.

Viața în vânzări este dură, crâncenă, dureroasă uneori și te stoarce de energie cu fiecare oră, cu fiecare zi, cu fiecare an care trece. În vânzări munca înseamnă să faci ceea ce în mod natural nu-ți place să faci!

Natural, îți place să primești refuzuri? Evident, nu! În vânzări le primești ca pe un normal și firesc? Da, zilnic!

Natural, îți place să stai de vorbă cu oameni neplăcuți, lipsiți de cultură sau educație? Evident, nu! În vânzări stai de vorbă cu ei? Da, zilnic!

Natural, ai dorința de a zâmbi 24 din 24 ore, tuturor? Evident, nu! În vânzări o faci? Da, zilnic!

Natural, îți place să vorbești la telefon folosind anumite formule? Evident, nu! În vânzări o faci? Da, zilnic!

Și exemplele pot continua la nesfârșit….

Adăugând la acestea și partea care înseamnă familia oamenilor de vânzări, prietenii sau colegii lor, societatea în ansamblul său și asaltul de  negativism din partea tuturor acestora, ce mai rămâne din entuziasmul și atitudinea specifică omului de vânzări?

Lăsăm ca lucrurile să se întâmple de la sine sau intervenim? Este oare posibil să ne menținem atitudinea pozitivă în vânzări 24/24, 365 zile pe an?

Am curajul să răspund la această ultimă întrebare, Da!, pentru că mă bazez pe căile, formele, metodele pe care le-am verificat „pe propria piele” și pe care le-am transmis la multe sute de oameni de vânzări prin acest curs. Cei care le-au aplicat au atins profesionalismul în vânzări!

Construiește – te!

Vreau detalii despre curs

CURSUL „TEMPERAMENTELE UMANE – CHEIA INFLUENȚĂRII DECIZIEI DE CUMPĂRARE”

Nu  am întâlnit încă un „adevărat” în vânzări care să nu lucreze radical diferențiat în funcție de particularitățile celui din fața sa. Este măiestria vânzătorului profesionist în a descifra rapid omul care este clientul sau potențialul client și capacitatea de a se adapta imediat particularităților acestuia (ce-i place, ce nu-i place, cuvintele – cheia, limbajul, gestica, mimica, tonalitatea vocii etc.).

Atunci când cunoști temperamentele umane ți-ai deschis „o poartă uriașă” spre influențarea deciziei de cumpărare.

Când lucrezi diferențiat cu clienții sau potențialii clienți, în funcție de temperamentele lor umane, valoarea vânzărilor tale va exploda cu zeci sute de procente față de acum.

Sunt sigur de asta pentru că am văzut-o de prea multe ori la cei care au urmat acest curs (inclusiv tema de lucru!).

Construiește – te!

Vreau detalii despre curs

John Maxwell: Poți să crezi în multe lucruri grozave și să nu le îndeplinești dacă nu ai resursele, ajutorul, dăruirea și oportunitatea.