Idei pentru vânzări – 16 – Surprize …

24

24

În esență, vânzările sunt doar relații interumane.

Mărimea și valoarea lor sunt determinate de capacitatea personală a SuperOmului de Vânzări (autotocontrol și autodisciplină) de a genera încredere celui din fața sa în el.

În acest demers omul de vânzări are la dispoziție o mulțime de instrumente de lucru infailibile:

  1. Zâmbet;
  2. Întrebări;
  3. Ascultat;
  4. Lăudat;
  5. Fără negații.

Iar cel de-al șaselea este „un vehicul de mare viteză” spre încrederea clientului: surprize plăcute.

Am întâlnit adeseori reticența oamenilor de vânzări când le-am sugerat această cale. În regulă, sunt doar … oameni!

Dacă discutăm despre SuperOameni de vânzări atunci, hai să folosi întregul arsenal pe care îl avem la dispoziție pentru a genera încredere în noi!

Surprize plăcute! De la banalul telefon sau SMS cu „Mulțumesc” când a făcut o plată până la mici cadouri (de valoare finaciară redusă dar cu impact emoțional major) dar nu numai de ziua onomastică sau cea de naștere ci și atunci când ați realizat performanțe profesionale comune: o comandă foarte mare, un prag al cifrei de afaceri foarte mare, la finalizarea/livrarea unei lucrări/contract majore.

Alte surprize plăcute? Implică-te direct în pregătirea profesională sau de vânzări a oamenilor lui, dă-i informații valoroase despre piață, concurență, produse etc.

Iar de aici încolo este doar creativitatea ta în a-ți găsi propriile surprize plăcute clienților tăi.

Pentru a ne diferenția radical de concurență și pentru a câștiga încrederea clienților, surprizele plăcute sunt o „mișcare” inteligentă, fără riscuri și cu un final previzibil.

Când ți s-au făcut surprize plăcute, ți-a plăcut sau ai fost îndurerat? Ți le amintești cu drag sau cu ură? La fel i se întâmplă și clientului tău!

Ideea 16: Surprizele plăcute – transformă clientul într-un prieten pentru totdeauna.

Aceasta este credința mea, dă-mi-o, te rog, pe a ta!

***

1

 

Dacă vrei să te construiești ca și vânzător profesionist, dă-mi voie să-ți recomand cursul video „Vânzătorul profesionist – o realitate (Metoda de vânzări 3D) (în ce privește prețul, în luna DECEMBRIE, îți fac o … surpriză incredibil de plăcută!!!)

by administrare

Mulţumesc pentru vizită şi mă bucur să te cunosc, cel puţin pe această cale! Numele meu este Aurel Boncioagă şi sunt „de vânzări” şi în vânzări din 1994 de când am demisionat din Armata Română (am fost ofiţer MapN, iar ultima funcţie a fost de lector universitar în Institutul Militar de la Braşov).

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *