Idei pentru vânzări – 17 – Demonstrarea …

24

24În esență, vânzările sunt doar relații interumane.

Mărimea și valoarea lor sunt determinate de capacitatea personală a SuperOmului de Vânzări (autotocontrol și autodisciplină) de a genera încredere celui din fața sa în el.

În acest demers omul de vânzări are la dispoziție o mulțime de instrumente de lucru infailibile:

  1. Zâmbet;
  2. Întrebări;
  3. Ascultat;
  4. Lăudat;
  5. Fără negații;
  6. Surprize plăcute.

Suportul concret, palpabil al încrederii este asigurat de cel de-al șaptelea: demonstrarea avantajelor produselor (serviciilor).

Doar bla, bla, bla (texte recitate sau spuse mai mult sau mai puțin clar – în funcție de „evoluția artistică” de care este capabil cel care vinde!) prin care se dau asigurări puerile, sterpe, fără miez, despre „minunile” pe care le fac produsele/serviciile oferite „nu mai mișcă” pe prea mulți (potențiali) clienți.

SuperOamenii de Vânzări lucrează total și radical diferit folosind întregul arsenal pe care îl au la dispoziție pentru a genera încredere în ei!

Piața și viața ne spun că neîncrederea este mare, prea mulți au fost nemulțumiți de diferența incredibil de mare dintre ce li s-a spus despre produs și ce au constat că este capabil să facă acesta. La vorbe, oamenii stau deoparte și doar se întreabă dacă este o nouă păcăleală.

Demostrarea caracteristicilor tehnice și a avantajelor date de acestea produselor a fost, este și va fi metoda certă de a crește încrederea (potențialului) client(ului) în produs/serviciu dar și în cel care-l vinde.

Că este nevoie să avem cu noi mostre este o certitudine.

Că este nevoie să cunoaștem produsele în detaliu, la nivel de moleculă sau granulă, este altă certitudine.

Că este nevoie „să ne jucăm” cu mostrele chiar și cu ochii închiși este … o datorie profesională.

NOTĂ: Degustarea este doar până la un punct demonstrare. Dacă nu este însoțită de argumente (caracteristici tehnice și avantaje) inflențarea deciziei de cumpărare este doar … o bănuială, nu o certitudine!

Demonstrând prin fapte ceea ce sunt capabile produsele/serviciile pe care le vindem avem șanse reale de a ne crește rata de succes, vânzând mai mult și mai scump.

Vorbele multe și nesusținute prin fapte nu au șanse de a aduce prea mulți oameni spre produsul/serviciul tău pentru că ei au idei preconcepute determinate de experiențele anterioare dezamăgitoare.

Ideea 17: Demonstrarea produselor – este direct proporțională cu influențarea deciziei de cumpărare.

Aceasta este credința mea, dă-mi-o, te rog, pe a ta!

***

1

 

Dacă vrei să te construiești ca și vânzător profesionist, dă-mi voie să-ți recomand cursul video „Vânzătorul profesionist – o realitate (Metoda de vânzări 3D) (în ce privește prețul, în luna DECEMBRIE, îți fac o … surpriză incredibil de plăcută!!!)

by administrare

Mulţumesc pentru vizită şi mă bucur să te cunosc, cel puţin pe această cale! Numele meu este Aurel Boncioagă şi sunt „de vânzări” şi în vânzări din 1994 de când am demisionat din Armata Română (am fost ofiţer MapN, iar ultima funcţie a fost de lector universitar în Institutul Militar de la Braşov).

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *