Idei pentru vânzări – 18 – Oferta …

24

24În esență, vânzările sunt doar relații interumane.

Mărimea și valoarea lor sunt determinate de capacitatea personală a SuperOmului de Vânzări (autotocontrol și autodisciplină) de a genera încredere celui din fața sa în el.

În acest demers omul de vânzări are la dispoziție o mulțime de instrumente de lucru infailibile:

  1. Zâmbet;
  2. Întrebări;
  3. Ascultat;
  4. Lăudat;
  5. Fără negații;
  6. Surprize plăcute;
  7. Demonstrații.

Cel de-al optulea instrument: oferta unică de vânzare – cel care accentuează încrederea (potențialului) client(ului).

O mulțime, probabil destul de mare, de Proprietari IMM și Manageri Vânzări au auzit, într-un fel sau altul, despre această ofertă unică de vânzare. Minunat dar câți dintre ei operează efectiv cu aceasta?

SuperOamenii de Vânzări lucrează total și radical diferit folosind întregul arsenal pe care îl au la dispoziție pentru a genera încredere în ei și în firma din care fac parte!

Succint, oferta unică de vânzare se reduce la: Noi,…, suntem singurii care …... și este materializarea certă a identității.

Până nu vei avea o ofertă unică de vânzare reală vei „patina” îndelung și pe îndelete pen-tru că vei fi unul dintre cei mulți din acea zonă geografică care sunt în piață cu aproximativ aceleași produse. Ca și cum nu ar fi îndeajuns, gândește-te că mai devreme sau mai târziu vor mai veni și alții, culmea, cu aproximativ cu aceleași produse.

Oferta unică de vânzare este promisiunea supremă pe care o face firma ta potențialilor clienți și clienților în privința experiențelor inegalabile pe care le vor avea ori de câte ori vor fi în contact cu voi și cu produsele voastre.

Identitate! Forțează-te și caută unicitate!

Ideea 18: Oferta unică de vânzare – suportul cert pentru a vinde mai mult și mai scump.

Aceasta este credința mea, dă-mi-o, te rog, pe a ta!

***

Vanzatorul profesionist - o realitate

 

Dacă vrei să te construiești ca și vânzător profesionist, dă-mi voie să-ți recomand cursul video „Vânzătorul profesionist – o realitate (Metoda de vânzări 3D)”.

by administrare

Mulţumesc pentru vizită şi mă bucur să te cunosc, cel puţin pe această cale! Numele meu este Aurel Boncioagă şi sunt „de vânzări” şi în vânzări din 1994 de când am demisionat din Armata Română (am fost ofiţer MapN, iar ultima funcţie a fost de lector universitar în Institutul Militar de la Braşov).

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *