Idei pentru vânzări – 9 – Auto…..

9

9Să vindem mai mult – un deziderat major al fiecărui om de vânzări dar și al celor care îl conduc sau celor cărora le aparține firma din care fac parte.

Deci, avem așteptări comune iar calea certă, sigură, fără dubii de a le concretiza este profesionalismul în vânzări.

Începutul drumului spre această performanță maximă?

Simplu, fundamentele vânzărilor:

  1. Vânzări = Oameni
  1. Mărimea vânzărilor = Încrederea (potențialului) client(ului) în Omul de vânzări.
  1. Încrederea lui în mine = încrederea mea în produs + încrederea în sine + increderea mea în firmă.
  1. Suportul încrederii = atitudinea pozitivă

Dacă vrem să avem rezultate remarcabile în vânzări pe termen lung (inclusiv comisioanele/bonusurile  incredibil de mari pe care, de altfel, le merităm!) atunci  să începem cu începutul – construcția personală din punct de vedere uman!

Nicio tehnică „deșteptă” de vânzări sau negociere nu va avea efect pentru nimeni, nici măcar pe termen mediu, dacă uman nu ne avem sub control, fiecare pe sine.

Cu atât mai mult, celebrele scurtături în vânzări, tricks (dacă îți place mai mult așa) nu vor fi decât un surogat ieftin, banal și lipsit de sens care nu va aduce mare scofală, nici măcar pe termen scurt.

Acțiunile concrete pentru construirea de sine repetate zilnic pentru restul vieții sunt singurul preț major de plătit pentru performanță uriașă în vânzări.

DEX: PERSEVERÁ, perseverez, vb. I. Intranz. A rămâne ferm și constant la o idee, la un sentiment, la o atitudine; a stărui cu răbdare și cu convingere într-o acțiune.

John Maxwell spune: N-am primit niciodată ceva valoros care să fi fost gratuit! Prețul pe care sunt dispus să-l plătesc determină și câștigul pe care îl obțin. CĂLĂTORIE

Ideea 9: Autocontrolul este cea mai puternică tehnică de vânzări sau negociere.

Aceasta este credința mea, dă-mi-o, te rog, pe a ta!

by administrare

Mulţumesc pentru vizită şi mă bucur să te cunosc, cel puţin pe această cale! Numele meu este Aurel Boncioagă şi sunt „de vânzări” şi în vânzări din 1994 de când am demisionat din Armata Română (am fost ofiţer MapN, iar ultima funcţie a fost de lector universitar în Institutul Militar de la Braşov).

2 thoughts on “Idei pentru vânzări – 9 – Auto…..

  1. Stefan-Iulius Lucoaie says:

    A fi cea mai puternica tehnica de vanzare sau negociere,este posibil,dar, extrem de importanta este cu siguranta. Cel ce este capabil sa detina si sa exploateze pozitiv si eficient aceasta tehnica, cu certitudine nu poate sa fie,in final, decat un castigator. Cum se poate ajunge ca aceasta tehnica sa fie exploatata maxim de fiecare operator in vanzari,
    evident aceasta este influentata de o serie de insusiri si strategii bine conturate ale fiecaruia. Aceste insusiri si strategii sunt convins ca d-l Aurel B. le are cel mai bine ierarhizate,cuantificate si justificate.

    • administrare says:

      Mulțumesc pentru apreciere și vă sunt recunoscător pentru aceasta (până la urmă nu pot să uit că de fapt ați fost în audiența de la prezentarea Secpral Pro Cluj din urmă cu trei ani și ați devenit un fidel al produselor pe care le propun IMM-urilor românești).

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *